Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Եռամսյակ Կիսամյակ Տարի
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
Հետախուզվում են
Համարանիշերի ցանկ

ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ

ԹԵԺ ԳԻԾ

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ


27.05.2015 12:50

Պարզաբանում

Պարզաբանում

«SHAME.AM» կայքի 26.05.2015 թ. «Մեռիր, բայց տուգանքը վճարելուց հետո» հրապարակման կապակցությամբ կատարված ուսումնասիրություններով պարզվել է, որ հոդվածում նշված փաստերը կապ չունեն որևէ պաշտոնական վիճակագրության կամ մասնագիտական վերլուծության հետ:
Հայաստանի Հանրապետությունում ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հաշվառման գործընթացը կարգավորված է օրենքով և իրավական ակտերով, ինչը բացառում է վիճակագրության անհամապատասխանությունը փաստացի իրավիճակի հետ, իսկ ՃՏՊ-ների հաշվառման տվյալները բաց են և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով տրամադրվում են իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց:
2014 թվականին հանրապետությունում գրանցվել է զոհերով և վիրավորներով 3156 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որոնց հետևանքով զոհվել է 297, վիրավորվել՝ 4479 մարդ: 2013 թվականի համեմատությամբ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը աճել է 332-ով, վիրավորներինը՝ 485-ով, իսկ զոհերի թիվը նվազել է 19-ով: Զոհվածների 39%-ը եղել են վարորդներ, իսկ 31.3%-ը՝ հետիոտներ (խնդրո առարկա հոդվածում նշված է համապատասխանաբար 54% և 44%):
2015 թվականի մայիսի 27-ի դրությամբ Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցվել է 1105 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, զոհվել է 89, վիրավորվել՝ 1556 մարդ: Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ պատահարների թիվն ավելացել է 73-ով, վիրավորներինը՝ 122-ով, իսկ զոհերի թիվը նվազել է 17-ով:
Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների վիճակագրությունն ավելի համակողմանի ներկայացնելու և իրականացված պետական քաղաքականության արդյունավետությունը գնահատելու համար պետք է նշել, որ 2010 թվականին զոհերով և վիրավորներով պատահարների ծանրության գործակիցը եղել է 10, այսինքն՝ յուրաքանչյուր 100 տուժածից զոհվել է 10 մարդ, 2011 թվականին՝ 8.9, 2012 թվականին՝ 7.7, 2013 թվականին՝ 7.3, իսկ 2014 թվականին՝ 6.2:
Սա է իրական վիճակագրական պատկերը, իսկ թե որն է Ճգնաժամերի լուսաբանման Պուլիտցերյան կենտրոնի հրապարակած տվյալների աղբյուրը, դժվար է ասել, սակայն ոլորտը լուսաբանող հայրենական լրագրողներին խորհուրդ ենք տալիս հրապարակում պատրաստելիս օգտվել հավաստի աղբյորներից՝ համագործակցել ոստիկանության հետ, ինչը կբացառի այս կարգի վրիպումներն ու ընթերցողին թյուրիմացության մեջ գցելու հեռանկարը:

Ճանապարհային ոստիկանություն