Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ
ԹԵԺ ԳԻԾ
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ
16.10.2013 18:18
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
ՀՀ ոստիկանության համակարգի՝ ձերբակալված անձանց պահելու վայրերում (ՁՊՎ) վերահսկողություն իրականացնող հասարակական խմբի 2012 թ. հաշվետվության ներկայացմանը մասնակցող՝ Հելսինկյան կոմիտեի նախագահը նշելով, որ չնայած ինքը խմբի աշխատանքներին չի մասնակցել, վկայաբերել է Խոշտանգումների կանխարգելման կոմիտեի եռամյա վաղեմությամբ զեկույցը, հայտարարելու համար, թե ՁՊՎ-ներում մարդկանց չեն տեղեկացնում իրենց կարգավիճակին, մերժում են փաստաբան ունենալու պահանջը, «հինգ-վեց հոգով ծեծում ջարդում են» և այլն:
Ինչպես նշեցինք, խոսքը վերաբերում է եռամյա վաղեմության, ի դեպ, ԽԿԿ-ի դրական եզրակացությամբ զեկույցին, հետևաբար գործ ունենք հնացած տվյալների և ոստիկանությանն ուղղված հերթական անփաստարկ մեղադրանքների հետ, որոնցից մեկին՝ խոշտանգումների մեղադրանքին, այնուամենայնիվ, չի կաևելի չանդրադառնալ:
Իրավապաշտպանի բնութագրումն, իհարկե, ծայրահեղացված է. հազվագյուտ դեպքերում խոսք կարող է լինել քերծվածքների կամ կապտուկների մասին է, որոնք ՁՊՎ բերվածներն առավել հաճախ ստանում են բերման ենթարկվելիս, ինչը հնարավոր է, և նույնիսկ աննշան քերծվածքի յուրաքանչյուր դեպքի համար անպայման քննություն է կատարվում, որն անպայման հետևանք է ունենում:
Սա է իրողությունը, և ոստիկանության ղեկավարությունն այսօր շատ խիստ ու հետևողական է վերաբերում նման դեպքերին: Ուստի հենց ոստիկանության շահերից է բխում հանրության, հասարակական կազմակերպությունների և իրավապաշտպան կազմակերպությունների աջակցությունը նման երևույթներն ի հայտ բերելու գործում:
Հավաստիացնում ենք. եթե որևէ մեկը, այդ թվում և հիշյալ քննարկման մասնակիցները, ունեն կոնկրետ փաստեր, ապա ներկայացնելու դեպքում յուրաքանչյուր փաստով կկատարվի քննություն և արդյունքները կհրապարակվեն:
Իսկ եթե փաստեր չկան, խորհուրդ ենք տալիս հրաժարվել հռետորական ձևաչափից, այլապես ստացվում է, որ խոսվում է խոսելու համար, ոչ թե առկա խնդիրները լուծելու, ինչը բոլորիս և առաջին հերթին ոստիկանության նպատակն է:
Ոստիկանությունը չի խոսում, գործում է, ինչի վկայությունը նույն ՁՊՎ-ներում իրավիճակի բարելավումն է վերջին տարիներին, ինչպես և ոստիկանությանն ուղղված քննադատության մեջ հռետորաբանության մասնաբաժնի ավելացումն ու հավաստի փաստերի նվազումը: