Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Եռամսյակ Կիսամյակ Տարի
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
Հետախուզվում են
Համարանիշերի ցանկ

ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ

ԹԵԺ ԳԻԾ

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ


01.05.2013 14:58

ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է լրատվամիջոցներում տեղ գտած անճշտությունը

 ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է լրատվամիջոցներում տեղ գտած անճշտությունը
Զանգվածային լրատվության միջոցներով տեղեկություն է տարածվել, թե Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեում հաշվառված Վահան Վոլոդյայի Մելիքբեգյանը, Վարդան Վոլոդյայի Մելիքբեգյանը և Վարուժան Վոլոդյայի Մելիքբեկյանը առնվազն 10 տարի առաջ վաճառել են բնակարանը, դուրս եկել գրանցումից և հեռացել Հայաստանի Հանրապետությունից, բայց նրանց անունները շարունակում են մնալ ընտրացուցակում:
Ըստ հայտարարարության՝ նշվածի մասին լիազոր մարմնին տեղեկացվել է նախորդ 2 համապետական ընտրությունների ժամանակ, սակայն հիշյալ քաղաքացիների տվյալները դեռևս շարունակվում են մնալ ընտրացուցակում:
Հայտարարությամբ նշված անձինք Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեի նախկին բնակիչներ են և բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառվել են դեռևս 1986 թ.-ին` օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: 
ՀՀ ոստիկանությունը, ինչպես ՀՀ Նախագահի  ընտրությունների ընտրական գործընթացի շրջանակներում, այնպես էլ ներկայումս, կրկին անգամ պարզաբանում է, որ բնակչության պետական ռեգիստրը վարող լիազոր մարմինը իրավասու չէ սեփական նախաձեռնությամբ` առանց բնակելի տարածության սեփականատիրոջ դիմումի անձին հանելու հաշվառումից: Սեփականատիրոջ դիմումի հիման վրա հաշվառումից հանելու ընթացակարգը հստակ սահմանված է ՀՀ կառավարության 2005 թվականի հուլսի 14-ի թիվ 1231-Ն որոշմամբ: Անձնագրային և վիզաների վարչությունում, Շենգավիթի անձնագրային բաժանմունքում վերը նշված հասցեի սեփականատիրոջ կողմից երբևէ նման դիմում չի ներկայացվել: 
ՀՀ ոստիկանությունը բազմիցս պարզաբանել է նաև, որ Հայաստանի Հանրապետությունից քաղաքացիների մեկնելը ՀՀ օրենսդրության համաձայն՝ բնակչության պետական ռեգիստրի հաշվառումից հանելու իրավական հիմք  չի հանդիսանում:
«Բնակչության պետական ռեգիստրի մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ «Հայաստանի Հանրապետության տարածքից դուրս վեց ամսից ավելի ժամկետով բնակության մեկնող կամ վեց ամսից ավելի ժամկետով բնակվող Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացին պարտավոր է այդ մասին գրավոր տեղեկացնել Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան հյուպատոսական ծառայությանը կամ դիվանագիտական ներկայացուցչությանը, որը յոթնօրյա ժամկետում այդ մասին պաշտոնապես տեղեկացնում է կենտրոնական ռեգիստր վարող մարմնին:
ՀՀ կառավարության 2005 թվականի հուլիսի 14-ի թիվ 1231-Ն որոշմամբ հաստատված թիվ 1 հավելվածի 10-րդ կետի համաձայն՝ կենտրոնական ռեգիստրը տեղեկատվությունն ստանալուց հետո 7-օրյա ժամկետում տեղեկացնում է այն տեղական ռեգիստրին, որտեղ մինչև այդ հաշվառված է եղել դիմողը:
Տեղական ռեգիստրը 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում անձին հանում է հաշվառումից` հաշվառելով օտարերկրյա պետությունում մշտական բնակության վայրի հասցեով:
Քանի դեռ անձը վերը նշված իրավական ակտերի պահանջների պահպանմամբ չի դիմել օտարերկրյա պետության հասցեով հաշվառվելու համար, անձնագրային ծառայությունը իրավասու չէ սեփական նախաձեռնությամբ կատարելու հասցեափոխություն: 
Կենտրոնական ռեգիստրը վարող մարմինը հյուպատոսական ծառայություններից և դիվանագիտական ներկայացուցչություններից հրապարակման մեջ նշված անձանց վերաբերյալ օտարերկրյա պետության բնակության հասցեի վերաբերյալ երբևէ տեղեկատվություն չի ստացել:
Հետևաբար` ընտրողների ցուցակում բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառում ունեցող անձանց անհատական տվյալների առկայությունը իրավաչափ է և ՀՀ ընտրական օգրենսգրքի իմաստով անճշտություն չի համարվում:
 
                            ՀՀ ոստիկանություն