Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Եռամսյակ Կիսամյակ Տարի
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
Հետախուզվում են
Համարանիշերի ցանկ

ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ

ԹԵԺ ԳԻԾ

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ


17.12.2012 15:44

ՀՀ ոստիկանության աշխատանքի գնահատականը վերջին մեկ տարվա ընթացքում՝ ըստ «Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիա» ՀԿ-ի և «Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիայի» հայաստանյան ներկայացուցչության համատեղ ուսումնասիրությունների

ՀՀ ոստիկանության աշխատանքի գնահատականը վերջին մեկ տարվա ընթացքում՝ ըստ «Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիա» ՀԿ-ի և «Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիայի» հայաստանյան ներկայացուցչության համատեղ ուսումնասիրությունների

«Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիա» ՀԿ-ն դեկտեմբերին թևակոխեց իր գործունեության 10 տարին և այդ ժամանակահատվածում կազմակերպությունն իրականացրել է ավելի քան 400 հետազոտական, խորհրդատվական, ուսուցողական և զարգացման ծրագիր:
Լինելով սոցիալապես պատասխանատու կազմակերպություն, «Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիա» ՀԿ-ն «Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիայի» հայաստանյան ներկայացուցչության հետ համատեղ այսուհետ նախաձեռնելու և իրականացնելու է Հայաստանի բնակչությանը վերաբերող և առավել հուզող կարևորագույն հարցերի վերաբերյալ հետազոտություններ և պարբերաբար հրապարակելու է այդ հետազոտությունների արդյունքները: Որպես առաջին նման օրինակ՝ կազմակերպությունները 2012 թ.-ի նոյեմբերին Երևանի բնակիչների շրջանում անցկացրել են հարցումներ, որոնց շրջանակներում ի հայտ են եկել բնակչության կողմից ոստիկանության աշխատանքի գնահատականները,:
Այս նամակում մենք ներկայացնում ենք վերջին մեկ տարվա ընթացքում ՀՀ ոստիկանության աշխատանքի գնահատականը՝ ըստ Երևանի բնակչության:
Հարցումն անցկացվել է սույն թվականի նոյեմբերի 10-20-ն ընկած ժամանակահատվածում: Հարցվողների քանակը՝ 1066, ընտրանքի սխալը՝ 3 տոկոս: Հարցման մեթոդը՝ դեմ առ դեմ հարցումներ:
Եվ այսպես, հարցին, թե ինչպե՞ս են գնահատում Երևանի բնակիչները վերջին մեկ տարվա ընթացքում ոստիկանության աշխատակիցների աշխատանքները՝ 69%-ը պատասխանել է դրական (17%-ը լիովին դրական, 52%-ը ավելի շուտ դրական), 25%-ը նշել են, որ աշխատանքները փոփոխություն չեն կրել և 5%-ը գնահատել է բացասական:
Մյուս հարցը, որ տրվել էր բնակիչներին՝ թե ինչպիսի՞ն է դարձել Երևանի երթևեկությունը արագաչափերի տեղադրումից հետո, 59%-ը նշել է, որ առավել անվտանգ (10%-ը՝ առավել անվտանգ և 49%-ը ավելի շուտ անվտանգ), 28%-ը նշել է որ չի փոխվել ոչինչ, 6%-ը նշել է, որ երթևեկությունը դարձել է առավել վտանգավոր:
Ըստ վարորդների 37%-ի, նրանց մեքենա վարելու ոճը արագաչափերը տեղադրելուց հետո փոփոխվել է:
Ստորև ներկայացված գծապատկերում բերված են ավելի հանգամանալից տեղեկություններ հարցումներից:

 
«Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիա»

«Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիայի»
հայաստանյան ներկայացուցչություն