Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Եռամսյակ Կիսամյակ Տարի
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
Հետախուզվում են
Համարանիշերի ցանկ

ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ

ԹԵԺ ԳԻԾ

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ


15.07.2015 10:41

Պարզաբանում

Պարզաբանում

«Lragir.am» էլեկտրոնային կայքում հրապարակված «Երթևեկության կազմակերպման համար պատասխանատու պաշտոնյաները պետք է ենթարկվեն պատասխանատվության» հոդվածում արծարծված հարցերի կապակցությամբ տեղեկացնում ենք, որ 2012 թ. հունվարի 16-ից (արագաչափերի և տեսախցիկների գործարկման օրվանից) մինչև 2015 թ. հուլիսի 12-ն ընկած ժամանակահատվածում ընդհանուր առմամբ կայացվել է մոտ 3 մլն 200 հազար որոշում՝ 439.046 տրանսպորտային միջոցների նկատմամբ:
Նշված տրանսպորտային միջոցներից 111.027-ն ունեն 1 իրավախախտում, 68.308-ը՝ 2, 47.740-ը՝ 3, 34.904-ը՝ 4, 26.441-ը՝ 5, 20.604-ը՝ 6, 128.659-ը՝ 7-ից 100, իսկ 1.363-ը՝ 101-ից ավելի իրավախախտումներ:
Այսինքն, իրավախախտում կատարած տրանսպորտային միջոցներից 227.075-ը կամ 51.7%-ը ունեն 1-3 իրավախախտում, 81.949-ը կամ 18.7%-ը՝ 4-6 իրավախախտում, իսկ 130.022-ը կամ 29.6%-ը՝ 7 և ավելի իրավախախտում:
Հաշվի առնելով, որ խոսքը վերաբերում է 3.5 տարիների վիճակագրությանը, ապա վերը նշված վերլուծությունից հետևում է, որ իրավախախտում կատարած տրանսպորտային միջոցներից 227.075-ը կամ 51.7%-ը ունեցել են տարեկան մեկից էլ պակաս իրավախախտում:
Ինչ վերաբերում է իրավախախտումների քանակի տարեցտարի ավելացմանը, ապա դա պայմանավորված է ոչ թե պատժողական քաղաքականությամբ (կամ ինչպես նշված է հոդվածում՝ «որքան շատ են տուգանում, այնքան շատ են խախտում»), այլ արագաչափ սարքերի և տեսախցիկների քանակի ավելացմամբ: Իսկ խախտումները կանխարգելելուն ուղղված քաղաքականության արդյունավետության հետ կապված հարկ ենք համարում ներկայացնել ընդամենը 2 արագաչափերի վիճակագրական տվյալները: Այսպես. Երևան քաղաքի Լենինգրադյան և Բագրատունյաց փողոցներում 2012 թվականի հունվարի 16-ից գործող արագաչափ սարքերով գործարկման առաջին 15 օրերի ընթացքում հայտնաբերվել է համապատասխանաբար 1198 և 1254 իրավախախտում: Մինչև տարեվերջ այդ թվերը պարբերաբար նվազել են և 2012 թվականի դեկտեմբեր ամսին կազմել համապատասխանաբար 301 և 369 իրավախախտում, իսկ 2013 թվականի դեկտեմբեր ամսին՝ համապատասխանաբար 205 և 121 իրավախախտում: Այսինքն, կարող ենք փաստել, որ արագաչափերի կիրառմամբ տվյալ հատվածներում խախտումները նվազել են 6-10 անգամ:

Ճանապարհային ոստիկանություն