Պաշտոնական Հայտարարություն Ուշադրություն Լրահոս Պարզաբանում Ձերբակալվածներին պահելու վայրեր Հանրաքվե Ընտրություններ Ի գիտություն լրագրողների
Ամփոփ տեղեկություններ Այցելություններ Ընդունելություններ Միջոցառումներ ԵԱՀԿ-ՀՀ ոստիկանություն Համագործակցության պատմություն
Օրենսգրքեր Օրենքներ ՀՀ Նախագահի հրամանագրեր, կարգադրություններ ՀՀ կառավարության որոշումներ ՀՀ վարչապետի որոշումներ ՀՀ ոստիկանության պետի հրամաններ Ուղեցույցներ Ոստիկանության ներքին իրավական ակտեր Նախագծեր Հանրային քննարկումներ
Եռամսյակ Կիսամյակ Տարի
Սպանություն Անհայտ կորածի հայտնաբերում Սպանության փորձ Մարմնական վնասվածք մահվան ելքով Մարմնական վնասվածք Ավազակային հարձակում Կողոպուտ Գողություն Խարդախություն Խուլիգանություն Թմրամիջոցի հայտնաբերում Ապօրինի ծառահատում Որսագողություն Հայտարարվել է հետախուզում Հետախուզվողի հայտնաբերում Զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնում Զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Անհայտ կորած Անձի առևանգում Դիակի հայտնաբերում Յուրացում կամ վատնում Շորթում Թունավորում ԱՄՏ-ի փախցնել Հրդեհ Պայթյուն և վթար Պաշտոնեական լիազորությունների չարաշահում Պաշտոնեական կեղծիք կամ անփութություն Ապօրինի կամ կեղծ ձեռնարկատիրություն Գույքի դիտավորությամբ ոչնչացում Մարդկանց առևտուր կամ սեռական շահագործում Բռնաբարություն կամ բռնաբարության փորձ Կավատություն Կաշառակերություն Մաքսանենգություն Դրամանենգություն Ընտրական իրավունքի խախտում Համակարգչային հանցագործություն Բռնություն իշխանության ներկայացուցչի նկատմամբ Օդային և երկաթուղային վթար Դեպքեր սահմանային գոտում Փախուստ ՁՊՎ-ից Ինքնասպանություն կամ ինքնասպանության փորձ Փախուստ ՔԿՀ-ից, ՔՄ-ից Այլ հանցագործություններ Վիճակագրական տվյալներ
Հետախուզվում են
Համարանիշերի ցանկ

ԿԱՅՔԻ ՔԱՐՏԵԶ

ԹԵԺ ԳԻԾ

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐՈՎ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ


14.02.2013 20:34

Համացանցում հրապարակված տեղեկությունների տարաբնույթ մեկնաբանությունները բացառելու նպատակով ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է

Համացանցում հրապարակված տեղեկությունների տարաբնույթ մեկնաբանությունները բացառելու նպատակով ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է

2013 թ. փետրվարի 14-ին «Երկիր Մեդիա» կենտրոնում հրավիրված ասուլիսի ընթացքում «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ» հակակոռուպցիոն կենտրոնի տնօրեն Վարուժան Հոկտանյանը ներկայացրել է ՀՀ Նախագահի ընտրությունների ընտրական թվերի էլեկտրոնային մոնիթորինգի արդյունքները, համաձայն որի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում կա 99 տարեկանից բարձր 196 ընտրող, 17 հասցե, ուր գրանցված են 100-ից ավելի ընտրողներ: Ընտրացուցակներում առկա է 10.773 հասցե, որոնցում հաշվառված է 10 և ավելի ընտրող: Հանրապետությունում առանց բնակության հասցեի 5.715 ընտրող կա, իսկ 49.843 ընտրողների մոտ բացակայում է ծննդյան օրվա և ամսվա տվյալները: Որպես օրինակ նշվել է այն, որ Արաբկիր վարչական տարածքում կազմավորված 4/02 ընտրական տեղամասում ընտելու իրավունք ունեցող 22 ընտրողի հասցեն նշված է «Քանաքեռ մանկական քաղաք»: Նույն տարածքում 289 ընտրող հաշվառված են «Քանաքեռ շրջանցիկ թունել» հասցեում: 18 ընտրող հաշվառված է Դավթաշեն 3-րդ թաղամաս «Դօսաաֆ» ճաշարանում: Էջմիածնի Պետտնկարան հասցեում հաշվառված է 169 ընտրող, իսկ Կոտայքի մարզի Քասախ բնակավայրի Վ. Սարգսյան փողոցի տներից մեկում՝ 209 ընտրող:

Համացանցում հրապարակված տեղեկությունների տարաբնույթ մեկնաբանությունները բացառելու նպատակով ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է.
Դավթաշեն 3-րդ թաղամաս «Դօսաաֆ» ճաշարան /շուրջ 25 սենյակներ/, Երևան քաղաքի «Քանաքեռ մանկական քաղաք» /շուրջ 80 բնակելի տներ/, Երևան քաղաքի «Քանաքեռ շրջանցիկ թունել» /250 և ավելի բնակելի տներ/, Արմավիրի մարզի «Պետտնկարան» /շուրջ 53 բնակարաններ/ հասցեները չհասցեավորված բնակելի տարածություններ են, որոնցից յուրաքաչյուրը բաղկացած է տարբեր ընտանիքներին պատկանող բնակելի տներից: Նշված տների բնակիչները, բնակելի տարածությունների հասցեների բացակայության պատճառով, ռեգիստրում հաշվառված են մեկ հասցեում:
Այն քաղաքացիները, որոնք օրենսդրությամբ սահմանված կարգով դիմել են իրավասու մարմիններին և ստացել անշարժ գույքի սեփականության կամ օգտագործման իրավունքի գրանցման վկայականներ, հանվել են չհասցեավորված բնակելի տարածությունների հասցեների հաշվառումից և բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառվել տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից տրամադրված կոնկրետ հասցեներում: Օրինակ՝ «Դօսաաֆ» ճաշարան հասցեի հասցեավորած բնակելի տարածությանը տրվել է Դավթաշեն 3-րդ թաղամաս 6/2 շենքի 22 հասցե:
Ինչ վերաբերում է Կոտայքի մարզի Քասախ համայնքի Վ. Սարգսյան 1-ին փողոց 7/11 հասցեին, ապա ըստ Քասախ համայնքի ղեկավարի գրավոր պարզաբանման՝ նշված հասցեն հանդիսանում է համայնքի սեփականություն, որտեղ հաշվառվել են գյուղական բնակավայրերի հասցեավորումից հետո փաստացի հասցե չունեցող նույն համայնքի բնակիչները:
Բնակելի տարածության հասցեի բացակայության հիմքով հաշվառումը մերժելու իրավական արգելքը սահմանվել է ՀՀ կառավարության 2012 թ. նոյեմբերի 15-ի թիվ 1435-Ն որոշմամբ /նշված դրույթն ուժի մեջ է մտել 2013 թ. փետրվարի 1-ին/:
Հասցեում 10 և ավելի անձանց հաշվառումները ոչ թե անձնագրային ծառայության հայեցողական լիազորությունն են, այլ` սեփականատերերի օրինական պահանջի արդյունքը կամ չհասցեավորված բնակելի տարածությունների գոյությունը, որի պատճառով տարբեր ընտանիքներ հաշվառվել են միևնույն հասցեներում:
Այնուհանդերձ՝ բնակչության պետական ռեգիստրում մշակվող տեղեկությունների հավաստիությունն ապահովելու նպատակով ոստիկանության ծառայողների կողմից հասցեներ այցելելու եղանակով բացատրական աշխատանքներ են տարվել բնակելի տարածությունների սեփականատերերի շրջանում, որի արդյունքում՝ 10 և ավելի հաշվառումներ ունեցող 12.192 հասցեները նվազել են 3513-ով:
Բնակելի տարածությունների սեփականատերերին իրազեկելու գործընթացին ՀՀ ոստիկանության հետ համատեղ ակտիվորեն ներգրավված է եղել նաև IFES Ընտրական համակարգերի միջազգային հաստատության Հայաստանյան գրասենյակը: Բնակության վայրեր կատարված ոստիկանական այցելությունների և դրանց արդյունքների վերաբերյալ առաջարկում ենք տեղեկանալ ոստիկանության www.police.am պաշտոնական կայքից:
Ծննդյան օրվա և ամսաթվի փոխարեն զրոների առկայությունը պայմանավորված է անձնագիր ստանալու համար հիմք հանդիսացող փաստաթղթերում դրանց բացակայությամբ: Ոստիկանությունը նշված հարցի պարզաբանման կապակցությամբ զանգվածային լրատվության միջոցներով հանդես է եկել հայտարարությամբ՝ ՀՀ Ազգային ժողովի 2012 թվականի մայիսի 6-ի ընտրական գործընթացի շրջանակներում:
Ինչ վերաբերում է ՀՀ ընտրողների ռեգիստրում 99 տարեկանից բարձր 196 ընտրողի տվյալների առկայությանը, ապա հարկ է նշել, որ համաձայն ՀՀ ընտրական օրենսգրքի 2-րդ հոդվածի 1-ին մասի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում ընտրելու իրավունք ունեն քվեարկության անցկացման օրը Հայաստանի Հանրապետության 18 տարին լրացած քաղաքացիները: Հետևաբար, օրենքով որևէ սահմանափակում նախատեսված չէ ընտրական իրավունքի տարիքային վերին շեմի վերաբերյալ:
ՀՀ ոստիկանությունը կրկին անգամ պարզաբանում է, որ ՀՀ ընտրողների ռեգիստրը ձևավորվում է բացառապես բնակչության պետական ռեգիստրի տվյալների հիման վրա և ընտրացուցակները կազմելիս հիմք են ընդունվում ՀՀ ընտրական օրենսգրքով ընտրացուցակներին վերաբերող բոլոր պահանջները:
ՀՀ ոստիկանությունը հավաստիացնում է, որ «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ» հակակոռուպցիոն կենտրոնի տնօրեն Վարուժան Հոկտանյանի կողմից համացանցում տարածած տեղեկատվությունից և ոչ մեկը ՀՀ Ընտրական օրենսգրքի իմաստով անճշտություն չի համարվում:

ՀՀ ոստիկանություն